Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2009 21:34 - Муфта
Автор: virginblack Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1673 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 29.02.2012 19:41


Имам една тениска, черна такава. На нея пише “Don"t walk on the grass. Smoke it.” Има едно кипро листо марихуана. Не съм фен, но обичам да скандализирам хората- единствения начин да се откажат да се напъват да те разбират. Среща ме  Муфтата. Муфта тук наричат кмета. Реално той е човека , който събира най- много подкупи, ама за това друг път. Та ми вика “Защо насърчаваш младежта към употреба на наркотици?”. Викам “Купих си я в магазин в Пафос, харесва ми. Проблем ли имаш?”. Нямал проблем, но било редно да се обличам …прилично. Мина англичанин, заслуша се в спора. Оня имаше бая пиърсинг и татуириовки. Вика ми “От къде взе тениската". Обясних му къде е магазина. Муфтата обаче не спира. Ломоти за възпитанието на децата. Ядосах се и като зейнах “Абе ти обясни ли на дъщеря си с какви пари я прати на екскурзия в Мексико и с какво й плащаш обучението в USA? Каза ли на синовете си с какви пари си си купил ферарито, което не смееш да караш? Спестил си от учителската заплата? Като кмет не вземаш нищо по закон. Не броя подкупите. Колко ти плати Ставрос от Bunch of Grapes да потулиш скандала с наръгания англиичанин, дошъл в китния ви край да си почива с двете си деца и си заминал полу- умрял дето децата му вдигнали мако повечко шум в заведението, от което бях изгонена, че съм българка? Ти колко пари съдираш от брат си да не минава комисия да не му проверява кухнята на ресторанта каква кочина е и че до отворените кофи за боклук седи нартазания за салата домат? Ти що се правиш че не знаеш законите бе, та всички заведения тука в околността ти са в нарушение на всякаква законност?”  Вече виках. "Ти ли ще ми казваш какво да си обличам, ти дето преди 1 месец ми искаше телефона да ме събличаш ли бе? Ти – морала и сигурността на гражданското общество в Писури, дето ходиш да проверяваш реда в кабарето и не излизаш от там до 12 вечер?”. Каза ми само “Предупредих те преди, предупреждавам те пак- никой няма право да повишава тон на Муфтата. Казах ти преди да внимаваш за сигурността си и спокойствието си тук... не се бъркай в неща , които не те засягат”. “Добре, Муфта, ама и ти не се бъркай в гардеоба ми”.
 И ще си нося каквото си искам. Имам един почивен ден да нося нещо ...цветно :))))
Два часа по-късно го видях на среща с електората в Red Fever. Пие бренди в чаша за кафе и чака да му дадат кинтите за нелегалния билярд в пъб-а.

Така е то. Политците да си гледат политиките. Хората да си гледат на другите хора в паниците.
А луната е безумна.
Снощи докато Питър се чудеше къде е оставил колата си и обикаляхме да я търсим от една скала на селото се виждаше целия залив. Спрях и седнахме. Малцето се гушна в мен. Запалихме по цигара и мълчахме. Питър ми каза “I"m full of shit, babe, but I"m not blind”. Това са едни такива мигове, които помниш винаги. Ако не можеш да видиш със сърцето си, няма нужда да слагаш очила. Утешителното в съществуването на цивилизацията ни е че е обречена. И един ден ще оставим луната на мира да се оглежда в морето и целият шум и напън на всички ни да оставим следа ще се пръсне като ноти от зле написана песен. Реквием, но не тоя на Моцарт.






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lucasbg - само опит
12.05.2009 23:24
да видим дали се иска модериране
цитирай
2. lucasbg - мдамм... чака си одобрението....
12.05.2009 23:32
подобно е положението на сайта на бсп. Живи и здрави всички, които избрахте - и живеете - в помията (NO COMMENT. моля, erase it)
цитирай
3. sowhat - невероятна си
13.05.2009 08:25
върджин. и ти и приятелите ти в писури, и онова което преживяваш и умееш да разкажеш без грам самосъжаление.
бях се разкиснала тая зима и май е единственото нещо което правех беше да се самосъжалявам, когато се обади приятелката ми от щатите и каза - престани бейби, да се самосъжаляваш не е много атрактивно.
та така
цитирай
4. virginblack - Luka
13.05.2009 09:14
tova za6toto ne izbrah(me) da jiveem pri teb li? Da ti pripomnq li dumite ti : nqma li Germaniq za vas, nqma li Holandiq, idi v Turciq kato ti e kef. Otgovorih ti togava, 6te ti kaja i sega. Ima ne6ta za koito si struva da ostane6 tuk. Obi4am tova mqsto, ne haresvam horata. Pi6a tezi ne6ta, za da vidqt horata, 4e nespravedlivost, korupciq i taka natatyk ima navsqkyde i horata sa ednakvo lo6i kydeto i da si. Tuk horata sa merkantilni, jestoki i ograni4eni, no bylgarskata zloba q nqma nikyde.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: virginblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1513151
Постинги: 391
Коментари: 1731
Гласове: 5232
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930