Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2009 09:55 - 7 брендита
Автор: virginblack Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1325 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Прибрах се много късно снощи.
Точно мислех да затварям вече и дойде една англичанка с размери на хипопотам, седна с трудност на бара и заразказва за драмата с раздялата с приятеля си. Стана ми  интересно. Не драмата, беше стандартна. Интерсно ми беше как хората приемат по различен начин разделите.
Тя се беше затворила у дома с месеци.
Аз пък ставам агресивна и почвам да газя. Заприказвахме се. Тя изпи 7 брендита, но нищо не можеше да я събори. Каза ми че не и било удобно да излиза сама и да сяда сама из заведенията, за това не знаех че живее в Писури. Казах й, че всички мъже са скотове или нещо от сорта, което не го мисля реално само и само да я успокоя де. Обеща ми да идва всеки ден да пие кафе или друго при мен. Прозвуча като заплаха. Днес ще ми разкаже за драмата на детството си. Защо все си навличам беди. Брус ми каза после като отидох с един час закъснение на рожденния му ден "Всеки има своя драма, не мога да нося повече от собствената си".
На връщане пред нас видяхме един козел, пасе сам. Помислих си "Тоя не знае, че е козел. И какво от това?? 
Аз знам че съм човек. И какво от това??
А тази жена осъзнаваше колко е нещастна и..какво от това".
Нали ви казвам. Знанието убива.

Амин.





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - соу соу
10.05.2009 11:50
знанието е мъдрост, мъдростта е печал. и какво от това , нали ?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: virginblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1513353
Постинги: 391
Коментари: 1731
Гласове: 5232
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930