Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2011 10:08 - Предпразнично
Автор: virginblack Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4255 Коментари: 18 Гласове:
24


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 Извинявам се, че постът ми не е свързан с изборите, нито пък с блог.бг клюките, нито пък със смъртта на Кадафи.

Всъщност не се извинявам. Само предупреждавам.

Вчера си дадох сметка, че тази година ще е първата от четири години, в която няма да прекарам рождения си ден в кухнята на мивката в хотела или на някое поле да плевя или да боядисвам крачетата на 167 стола с по четири крачета.  Дали ми е гот? Ми не.

Знам, че всички любими и не чак толкова любими хора ще ми се обадят, ще ми пишат, ще ми пожелаят невъзможното. Ще ми трепери брадичката, ще ми сълзят очите, ще се усмихвам ужким и ще съм Като Мисис Джоунс в Rising Damp- ще се чудя дали да изгладя или да пренаредя гардероба.

Рождените дни са дни за равносметка и аз вчера направих своята. Ако предишните години бяха посветени на глобалната ми омраза ми към човечеството, то тази година бе комбинирана с ответната реакция- глобалната омраза на човечеството към мен. Беше една конфликтна година, в която си позволих, въпреки строгата забрана, възложена ми от другото ми Аз, да повярвам на три пъти в доброто начало и в добрия край, но и този път тези кули се сринаха връз мен, направиха още три големи кратера върху моята планета и то стана един релеф, който не мога да опиша, понеже аз умея да редя само красиви думи.

Беше година на много смях, като изключим драмата разбра се. Бавно плуващи дни по течението на The River of deceit. Е, то няма лошо, докато има вярващи, ще има и мамещи, ама фатката е да си мислиш, че никой не те лъже, само не ти казват истината от любов.

Вчера си купих хризантеми, задължително бели... любимите ми цветя, в саксийка. Пет на брой. Купих ги, защото силно се съмнявах, че някой ще ми купи цвете и това ме уплаши.

Помня на миналия с рожден ден отидох на работа в шест вечерта, сложих престилката и застанах на мивката. През деня бяхме ходили до Пафос и бях сложила червило, следи от което явно са били останали и Пако, нашият келнер от сръбски произход, отдаден на извънбрачен секс и брачен алкохолизъм ми каза: „Имаш нещо на устата, изцапала ли си се?” Разрева ме идиота. Помня, че шефа ми направи за мен и малцето два страхотни десерта и като свърших в 10.30 свенливо ги подбутна и съвсем несвинливо ми каза „Пожелавам ти догодина да не си тук. И ти го желая с цялото си сърце.”

Получих и много мили картички, на една от които пишеше „To my beautiful friend. Wishing you all the luck and love and happiness. You deserve it, babe.” Бе, аз знам, че го заслужавам и знам и как да си го извоювам, ама що все аз да върша мръсната работаJ

Що народ взема наготово.

Получих и картичка, на която с малко криви, малко поразмазани букви и с една две грешки имаше нарисувано огромно червено сърце и пишеше „Мила мамо, на рождения ти ден те обичам точно толкова колкото и през всеки един друг ден.”

Последното е много важно а се запомни, защото хората, които те обичат, ще те обичат всеки ден, с всяка зора и всеки залез, в дъжд и ураган, в сняг и жега и знаят че разстоянията са само мостове...(обичам да си го напомням).

И си обещавам да поддържам огъня под стъпалата си (никога няма да забравя това определение за мен, поклон за което), за да мога да имам въглени под стъпалата, защото наистина се страхувам да стъпя на студента земя. За разлика от така разпространеното схващане „Няма все да е така”...си пожелавам винаги да е така, защото както казва Милан, аз съм родена 200 години преди слънцето и защото ако един въглен мръдне под стъпалата ми, ще падна пак в Реката на измамата, а вече не съм убедена, че ще мога да изплувам. И си обещавам да си демонтирам магнита, с който така успешно, с такава отдаденост привличам завистта и злобата на повечето хора. Защо бе джанъм? Толкова  е лесно да си нестинар.

И си обещавам да обичам все така сърцато постоянните обитатели на моя хотел – една звезда, да им напомням, че са обичани и да държа вратите си отворени за тях когато имат нужда от подслон.

И си обещавам да плача токова често, както и до сега, защото свят без сълза е като свят без роса.

И си обещавам да се смея толкова често, както и сега, защото свят без смях е като луна без пълнолуние.

И си обещавам винаги да отварям чекмеджетата със запазените спомени от минали празници, защото колкото и да боли, те ме държат жива. А ги държах заключени толкова години. Понякога съм тъпа. (тук влиза анонимен и казва „Винаги си тъпа’)

И си обещавам да не надзъртам в бъдещето, искам да бъда изненадана.

И ако вие не можете да сте до мен, аз мога да съм до вас. Толкова е лесно. Само затвори очи и си спомни...

Аз съм една обичана жена. От моята малка камбанария аз съм най- обичаната жена, защото малкото хора , които ме обичат знаят какво да ми подарят: по едно пламтящо въгленче за моя нестинарски танц или за моята клада. Хах.

Написах отвратително клише, ама няма начин да се избегнат клишетата по празници. Утре ще е един от многото дни, в които ще вдишвам живота такъв, какъвто е...лимонен.

 

 

 











Тагове:   birthday,


Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tsenn - всъщност
23.10.2011 10:29
имаш много - въпреки горчивината, която долавям... и го знаеш - че имаш:)
цитирай
2. tit - Жива и здрава да си!:))
23.10.2011 10:40
Обичана и обичаща!
През топлината от жаравата.
цитирай
3. kleopatrasv - Поддържай огъня! Обичай! Гори и не ...
23.10.2011 10:41
Поддържай огъня! Обичай! Гори и не тлей! Бъди щастлива!
Честит рожден ден!
"Пожелавам ти хиляди проблеми- леки като перце, любов дълбока, като океана...безброй приятели, като диамантите и късмети от чисто злато..."
Купона да е вечен при теб, мила!
цитирай
4. virginblack - Хаха
23.10.2011 10:47
kleopatrasv написа:
Поддържай огъня! Обичай! Гори и не тлей! Бъди щастлива!
Честит рожден ден!
"Пожелавам ти хиляди проблеми- леки като перце, любов дълбока, като океана...безброй приятели, като диамантите и късмети от чисто злато..."
Купона да е вечен при теб, мила!


Дам, то не е купон ри мене, ами пънкария :). Punk's not dead. Бе дойдох уж в цивилизацията, и тука на Секс Пистълс го ударих :)))
цитирай
5. sowhat - ама шматко
23.10.2011 17:51
честита да си.
остани си чука, с цветенце на дръжката. и нека да е хризантема. бяла. а като ми дойдеш на гости, ще ти посадя сини дребни, за дребното. и то да си има.
бог ти праща препяствия, защото знае, че имаш силата да устоиш, а аз ти пожелавам щастие, защото го заслужаваш.
цитирай
6. pcelata - Божее...
23.10.2011 18:56
колко болка,горчивина и безумството да изстрадаш.Не е важно,дали си паднала-
важното е да отупаш прахта и с гордо вдигната глава,да продължиш напред.
Честито и от мен!И помни,ударите на живота само ни припомнят-че сме силни.
Сърдечен поздрав мила.
цитирай
7. emalibg - Бъди , бъди каквато си Честито
23.10.2011 20:01
А най-важното е картичката на малцето със сърцето , а иначе поздрав за ЧРД Ако можех да имам едно
магазинче със две полички,
бих продавал...познайте какво?
Надежда! Надежда за всички.

Купете! С отстъпка за вас!
Всеки трябва надежда да има!
И на всеки бих давал аз,
колкото трябва за трима.

А на тоз, който няма пари
и само отвънка поглежда,
бих му дал, без да плаща дори,
всичката своя надежда.

Джани Родари
цитирай
8. demonwind - Какво да кажа, освен
23.10.2011 22:20
ЧРД! :))) Нека следващата година от живота ти да бъде много по-добра от предишната и много по-лоша от по-следващата :)))
http://www.youtube.com/watch?v=pH9h9nSQQsE&feature=related
http://bbsimg.ngfiles.com/1/21892000/ngbbs4caf470dc3597.jpg
цитирай
9. josarian - Честито, бъди жива и здрава и здрави да са всички около теб,
23.10.2011 23:44
Нека те радват и те обичат всеки и един ден!
цитирай
10. milenich - Честит Рожден ден!
24.10.2011 05:23
Въпреки специалните ти отношения с човечеството, радвам се, че ни позволяваш да се приземяваме край кратерите на планетата ти. През телескопите те приличат на морета :)))
цитирай
11. анонимен - s tazi zimna shapka
24.10.2011 09:41
ne bih dopusnala, che jiveesh v Kipar. oshte li si tuk?
pishesh interesno by the way. i oshte po-interesno bi bilo da te sreshtna, makar che bezuslovno otbiagvam bg.
цитирай
12. virginblack - NE
24.10.2011 09:48
анонимен написа:
ne bih dopusnala, che jiveesh v Kipar. oshte li si tuk?
pishesh interesno by the way. i oshte po-interesno bi bilo da te sreshtna, makar che bezuslovno otbiagvam bg.

nspusdnsah Kiipyr predi 5 meseca. Vyv Viena sym. &apkata q slojih o6e prez June.
цитирай
13. virginblack - Blagorarq na wsi4ki
24.10.2011 09:49
s cqloto si ostanalo szrce..
цитирай
14. nikola7 - Честит Рожден Ден!
24.10.2011 14:23
Честит Рожден Ден!
Мноо здраве, късмет и весели преживявания!
цитирай
15. анонимен - Честит Рожден Ден!
24.10.2011 15:38
virginblack, нека винаги гори светлото пламъче в теб, защото то е по-силно от всеки магнит:)
Saraq
http://photo-forum.net/bg/index.php?APP_ACTION=GALLERY_IMAGE&IMAGE_ID=1133334&USER_ID=13414
цитирай
16. silver4eto - Честит Рожден Ден и от мен!
24.10.2011 20:37
Толкова ми е познато това усещане за равносметка, цялото чувство, свързано с деня, който се предполага, че трябва да е посветен на теб. И ми се иска да ти пожелая нещо, от което наистина имаш нужда, което да те прави щастлива, но ти вече си го пожела сама в постинга, затова само мога да ти пожелая да се сбъдне! *прегръдка* И на себе си егоистично мога да пожелая да не спираш да пишеш, защото те чета с огромно удоволствие :) Някак те чувствам много близка до мен самата. Дано поне малко съм успяла да те зарадвам с думите си!

Поздрав от мен! :)

П.П: http://www.vbox7.com/play:3baecfdd - ето и една песничка от мен - слушах я на моя рожден ден, който беше наскоро, и излъчва едно такова толкичко усещане, като когато зимата след като си се намръзнал, се прибираш и си взимаш горещ душ. И докато водата облива лицето ти, имаш чувството, че някой де гушка. :)
цитирай
17. virginblack - mnogo, mnoko krasivo---
24.10.2011 23:17
silver4eto написа:
Толкова ми е познато това усещане за равносметка, цялото чувство, свързано с деня, който се предполага, че трябва да е посветен на теб. И ми се иска да ти пожелая нещо, от което наистина имаш нужда, което да те прави щастлива, но ти вече си го пожела сама в постинга, затова само мога да ти пожелая да се сбъдне! *прегръдка* И на себе си егоистично мога да пожелая да не спираш да пишеш, защото те чета с огромно удоволствие :) Някак те чувствам много близка до мен самата. Дано поне малко съм успяла да те зарадвам с думите си!

Поздрав от мен! :)

П.П: http://www.vbox7.com/play:3baecfdd - ето и една песничка от мен - слушах я на моя рожден ден, който беше наскоро, и излъчва едно такова толкичко усещане, като когато зимата след като си се намръзнал, се прибираш и си взимаш горещ душ. И докато водата облива лицето ти, имаш чувството, че някой де гушка. :)


a az 6te pi6a i pu6a hah
цитирай
18. vrana - :))))
30.10.2011 00:48
ЧРД и от мен, макар и с огромно закъснение!!

Освен да те поздравя с песни, май друго не умея ..

http://www.youtube.com/watch?v=JzZ-Mgi1My4
http://www.youtube.com/watch?v=AvTy8GqPKsg
http://www.youtube.com/watch?v=zH18_dZIYOE

*Send me the pillow ...
The one that you dream on ...
And I'll send you mine *
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: virginblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1513041
Постинги: 391
Коментари: 1731
Гласове: 5232
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930