Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2007 22:31 - Обичам дните
Автор: virginblack Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2431 Коментари: 6 Гласове:
3

Последна промяна: 29.07.2007 12:55


Обичам дните , когато си платя наема. Все едно Господ ми дава още месец живот. Снощи дъщеря ми ме помоли да и прочета за малката кибритопродавачка. Когато приказката свърши тя се разплака и ме заля с въпроси. Интересно как едно дете на 4 години задава по-правилни въпроси и дава по-логични отговори от един “зрял” и “изграден” човек. За децата нещата са прости: Щом дядо Боже я е взел със себе си, значи е на топло, има храна и има цветя и птички. " Това е раят за нея.

Преди няколко дни искаше да и купя нещо, което ме можех. Казах “Днес нямаме пари”. Тя каза “Мамо, не се тревожи” и извади от някъде 5 стотинки. “Ето, зарадвай се, имаме парички и сега ще си купим всичко, което ни трябва”. Нямах сили да й кажа, че с тези нейните парички не можем да купим и половин дъвка. На другия ден отидохме до магазина, аз пазарувах и тя някак иззад гърба ми извади 5 те стотинки и каза “Може ли един сладолед”. Продавачката се засмя и каза “Другият път ще ми дадеш ли още толкова стотинки?”. Тя каза “Ми това са ми всичките”. Жената бръкна и извади един сладолед и й го даде. Исках да го платя, но тя ми отказа. Може би е хубаво децата да знаят, че могат да направят нещо сами и после да са горди с това, че са отраснали и помагат. Може би пък е по-добре да знаят колко петоъгълночленен е животът и да свикват с това. Може би пък е най- добре да ги оставим да живеят в приказния свят колкото може по-дълго, толкова малко време ни е отредено за феи и принцове и приказките, в които злото е наказано.

 

Злото разбира се е безнаказано, зачеват ни нелепо някак, програмират чип за време в мозъка ни, промиват ни и ни заливат с помията за “културно, правилно, възпитано”, калъп до калъпа, живи трупове , един до друг, само сянката, която хвърля тялото ни показва, че сме някакви , но сянката отдавна не е душа. Душата се задушава в първите седем години.

 

Не искам с нея да става като с мен, искам да е приказна, красива принцеса, сред палмите и безумието на цветовете в Индия, сред цветни капки вода от падащия водопад, сред смях на истински , обикновени хора, мирис на кокос и портокали, в дрехи от сатен, танцуваща на подлудявалия залез или качена смело на слон, искам зеленина, тишина и никакво ...човешко замърсяване. 



image 





Тагове:   обичам,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ideaisis - дано да се потапяте и двете поне п...
05.07.2007 22:36
дано да се потапяте и двете поне понякога в тоз индийски зелено-оранжев рай!
цитирай
2. virginblack - Ако нещо си струва, то задължително ...
05.07.2007 22:38
Ако нещо си струва, то задължително трябва да се направи.
цитирай
3. onex - Ако нещо си струва, то задължително ...
05.07.2007 22:50
Ако нещо си струва, то задължително трябва да се направи..........................


НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА ИМ ЗАБРАНИ ДА ВЯРВАТ!
цитирай
4. onex - Ако нещо си струва, то задължително ...
05.07.2007 22:52
Ако нещо си струва, то задължително трябва да се направи..........................


НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА ИМ ЗАБРАНИ ДА ВЯРВАТ!
цитирай
5. lucasbg - "Душата се задушава в първите седем години."
26.11.2007 22:51
Може би не винаги, а?
цитирай
6. анонимен - Хората
11.01.2009 17:20
винаги са се борили за свобода и още не са успели да намерят начина.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: virginblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1513448
Постинги: 391
Коментари: 1731
Гласове: 5232
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930