Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2015 16:12 - Мухата Дик (dick)
Автор: virginblack Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5993 Коментари: 3 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Мухата Дик (dick)

Гледната точка на Гергана

От няколко дни в стаята ми има муха. Първия ден загубих около четири часа да се катеря по маси и столове и легла, за да я убия. С вестник, с книга, с нож, с чук, с трион, замервах я с пластмасово шише от цитронада, с кутия цигари, опитах да я хвана в длани. Не успях.Само паднах на гъз, изхлузих се един вид от дивана и псувах един час, докато тя си лазеше пак по ръката ми.

Разбрах, че усеща когато ме побърква и започнах да играя mind games с нея. Правя се, че е я забелязвам и че даже ми е гот, когато лази по клавиатурата ми и пуска малките си мухени лайна навсякъде, но тя отскача й кацва на ухото ми, дори прилазва в него. Аз й се усмихвам, но мухата е умна – тя знае, че не се усмихвам истински. Тя е лукава и находчива. И е истински войник – никога не спи.

Няколко часа се правих на невидима, увита в един шал. Една от забележителностите на Виена според Анджела е виенския шал – всеки ходи с шалчета и шалове, в които сигурно се крие по една муха. Как да е – седях увита в шала и я гледах как спи на възглавницата ми.

Тая сутрин ме събуди в пет. Лазеше по устата ми. Станах и я напръсках с някакво нещо за мухи, но тя само леко се надруса и пак се активира. Цяла сутрин прекара върху чашка с мед, в която се надявах да й се залепят каката или да се удави. После тя ми се смя. Явно се бе наяла. Понякога чувам зловещия й смях.

Развих тик на двете ръце да я пъдя, затова купих от онези пластмасовите за трепане на мухи. Въоръжих се и задебнах. И… изчезна. Никъде не се виждаше, не се и чуваше, а повярвай ми през тези дни слухът ми е настроен само на тая вълна – мухата. Беше в окопите около седем часа, но после я забелязах да се промъква тайно зад телевизора към една купичка с бонбони, оставени нарочно там за стръв. Въобразявах се като се цопне в купата, да я захлюпя с нещо. Не се получи. Само като усети, че я гледам, изчезна.

Не мисля за друго, не мога да се концертирам, не мога да ям, защото знам, че преди това е минала с малките си крачета и е накацала храната ми. Опитах да я примамя към кухнята. Не ще. Опитах да я примамя към банята – не ще. Застава на щората, където не мога да я стигна и ме гледа с мухените си очи и точи крачета. Или се прави на умряла.

Така до снощи, когато гледах серия 10 на Breaking bad, сезон три –  серията с мухата и през цялото време имах чувството, че моята е кацнала на монитора и аха да замахна да ударя главата на Уолт Уайт. Има ли нещо случайно на този свят? Не. Какъв е шансът да си обсебен от съществуването на една муха и да гледаш филм за нечия друга обсебеност към друга муха. Ама то там човекът просто го тормозеше, че не син е казал истината, а аз какво да казвам, вече всичко казах, а мухата си седи като муха на лайно.

Е, както вече казах, паднах в опита си да я убия. И ето ни сега двете. Оставям вратата отворена по цял ден, но навън е студено и мухата си застава на щората в дъното на стаята и не се маха, даже с ръка ми помахва. В момента лази по сандвича ми. Гледа ме с очи и ми казва колко й е студено и е уморена от битките ни и ето, сега е в кафето ми, пие нес кафе с мляко и после сере в него. После лази по ръба на чашката ми с индийското слонче. Не ме е страх, но ме е гнус, и адски дразни с шума си, особено когато заспиш и дойде на устната ти или в носа ти.

Мисля, че никога няма да си иде. Мисля, че ще застудее още повече и ще си остане завинаги. Може даже да ми вземе шала и да ми иска пантофки и чай. Може даже да си пафкаме задно цигарки. Може да е the beginning of a beautiful friendship дет му е лафа.

Единственото ми спасение е някой паяк да се завърти и да я хване в мрежата си. Но нямам паяк. Детето вика – „Мамо, моля те махни мухата, плюе и ака по яденето, лази ми по лицето.”

Измислих й име – Дик (dick). Гальовно Пенис.

Мухата Пенис (близо е до Феникс, к’во?) е онова нещо в живота ми, което никога няма да си иде, което трябва да приема, с което трябва да живея, така както живея с грешките си и с мъките си.

Мухата Дик е непобедимия дух, силата и мощта, пред която се огънах. И все пак аз се огънах пред една муха. Има хора, които се огъват от далеч по-леки неща – от себе си.

Гледната точка на мухата:

Намерих една балама и си казах: що пък да не й осера живота?

Пп: Не търсете подтекста – очевиден е.

Ппп: Ако една муха ти налази живота, налази го й ти.

Пппп: Не всеки dick e муха и не всяка муха е dick, но имат поведенчески сходства правят се на умрели лисици, докато си паднеш на гъза и те налазят.    

 

 

 

 

 




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injir - С много подтекст е текстът. . . Опита ...
12.09.2015 09:49
С много подтекст е текстът... Опита ли с отрова? Не за мухи, а за мишки...
цитирай
2. vcrnsevm - Naglost.
12.09.2015 14:22
Muhite sa nagli. I pri horata e taka. Ako ne go unishtojish, shte te unishtoji. Edni si jiveqt, zashtoto drugi sa na doizjivqvane.
цитирай
3. ko642 - Една стилистична забележка :) П...
17.09.2015 18:14
Една стилистична забележка :) Предлагам да кръстите мухата 'cunt' - върви с женския род.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: virginblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1508219
Постинги: 391
Коментари: 1731
Гласове: 5232
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031