Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2011 21:30 - Защо зайчето ака в паничката за хранене
Автор: virginblack Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1793 Коментари: 1 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Зайците имат собствени панички за храна. Никое не яде от храната на другото, понеже веднага щом си получи храната, то ака в паничката си, маркира си я и никое друго не яде от неговото ако. Това са факти бе. Провери ако не вярваш.

От тук ми се наложи да е замисля как хората маркират територията си.

Маркират я с любов. И наистина Жоро ще се окаже прав, че всичко, което правим го правим от любов. Ноооо  дали го правим с любов?

Любов към нашия бог- избиваме вярващите в други богове.

Любов към себе си- избиваме тези, които не ни харесват.

Любов към вещите ни  (тук сме сложили цялото си обкръжение от хора разбра се, щото те са си наши)- обесваме за топките крадеца или посегателя.

Любов към любимата/ любимия- душим ги нежно в обятията си.

И така Стайнбек, колкото й да не го харесвам е казал всичко за мишките и хората.

Дали обаче ще сме мишките в ръцете на някой мек великан, който обича да стиска мекичко и да го достиска от любов или ще сме великаните, които стискаме мекичкото??

Ми то не остава много избор. Инквизитори или инквизирани.

Ще кажеш – крайна си.

Ми не съм, защото Светата Инквизиция си действа и до днес, макар и Желязната Девица да е вече унищожена, ама що пък гладни плъхове има! Изчетох доста материал за този човешки гений да убива след като ми разказаха как са порели стомасите на виновните и са пускали жив плъх в тях, зашивали са ги обратно и плъхът естествено си е правел своето тунелче...навън. Бях изненадана, леко оцъклена, с няколко прибягвания да повърна до банята, че емоцията ми дойде много. Не мога да разбера простора на въображението, ловкостта на мисълта, идейното и новаторско мислене на човека, решил да убива...брат си.Имах добра осведоменост, ама чак толкова добра...верояно не бях търсила задълбчено злия гений в нас.

Ще кажеш тези неща са забравени, живеем в нов свят.

Да, така е, ама то няма бивша курва и бивш насилвач.

И ние, хората, в които дреме по един Менгеле, се заблуждаваме, че пишем новата история на човечеството, с добрина, УНИЦЕФ, фондации, комисии по човешките права, канали за органи на деца, продажба на деца, използването им за ...игри и забавления, пички лелини, помощи, рециклиране, здравословна храна, любов към природата, социализиране на инвалидите, милосърдие, подхвърлен къшей край Коледа (еййй, Коледа иде, да не забравиш, че сега следва парада на мощните, яките, обичащи да стискат мекичкото изнасилвачи, плеснали портрет по вестниците с детенце от дом за сираци за под коледното дърво- всяка година ти го напомням). Да не го стискат много само...Има една сцена в Сърца за изтръгване на Борис Виан- пазара за стари хора. Всите сме сред тълпата за зрелищата, а бабата без зъби я взеха, щото да не драска като „свири” и да може да се ползва като детско конче за децата.

Поука: търсенето определя предлагането.

Силно насмърдява тая работа и днес на голямата стена в подлеза на великата Виенска опера си вървяха както всеки ден интересни статистики: брой изядени наденички от началото на годината, брой влюбени днес във Виена, брой незнамкво си, брой ненахранени деца днес в света 181 976 677.

И така да се върна на паничката на заека.

Ако си решил да акаш, прави го в своята паничка, не използвай чуждата, понеже ловът на вещици не е приключил и сега с интернет станаха много доброволните екзекутори.

Човеко, защо не направиш живота си по-пъстър и красив? Защо не опиташ поне един ден да не мислиш зло, да не твориш зло, да не цвъкаш фъшкия след фъшкия по тая наша Земя?

И ако има наистина нечий бог там горе, защо търпи това безнаказано зло?

Дали и той не е стиснал нещо мекичко?

Айде сега, сложи ме на кладата. По- добре там, за пример, отколкото долу сред плъховете. Пък и сърцето може да ми изтръгнеш ако искаш...То ще има цвета на твоето.

Бе гнус ме е , че съм човек.

Ще направя всичко възможно в другия живот да съм врана.





Тагове:   инквизиция,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vili73 - Хех...
22.11.2011 10:36
Внимавай какво си пожелаваш, че може и да се сбъдне! :)))
И врана да станеш - бяла ще си.
http://www.youtube.com/watch?v=kWIFqYqTEhA
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: virginblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1512967
Постинги: 391
Коментари: 1731
Гласове: 5232
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930