Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2011 17:46 - Когато един мъж обича една жена
Автор: virginblack Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9984 Коментари: 19 Гласове:
20

Последна промяна: 06.05.2013 10:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
(пак не е романтично, обещавам)
То кога ли съм била фен на романтиката. Сигурно щото сън научила кои са фундаментите в човешкото общуване. И гедам да не съм фундаменталист.
Та:

Когато един мъж обича една жена:
Той никога не я изоставя в труден момент. Винаги е на една слушалка разстояние.

Винаги спазва правилото да не я нарани и да я мами тихо и потайно.

Гледа да не се разчува.

Срамува се да излезе с нея, за да не му се развали имиджа на плейбой, но никога на й го казва. Обикновено го боли глава. Към пет следобед в събота винаги му минава, а и никога не е болен, когато тя е принудена да си седи у дома.

Винаги споделя само с приятели как запълва свободното си време, но никога и с нея.

Той е убеден, че тя предпочита да си мисли, че е излязъл за по бира с приятели.

Ако не му се пуснат навън, у дома е кисел, но никога не си го изкарва на нея.

Обвинява времето за несгодите си и гадната телевизия.

Винаги изхвърля боклука, когато е малко гузен.

Обикновено изтъква като приоритет нейните желания, които не включват него.

„Не мисли за мен, кажи ми ти какво искаш от живота, какво би направило теб щастлива?”

Никога не й противоречи, но веднага излиза за цигари и ги купува по пет часа, когато тя има за чистене. Не иска да й пречи.

Когато един мъж обича една жена, той не й казва открито колко е дебела, слаба, остаряваща и не прилича на момите по барчетата и т.н. Само й намеква всеки ден.

Когато един мъж обича една жена, той би направил така, че тя да го напусне, защото той никога не би я напуснал пръв. От кавалерство. Дори би я убедил, че това е доброто за нея. Никога не подценявай манипулативната сила на мъжа, който обича една жена.

Винаги й купува малък подарък след като е изхарчил половината си заплата да черпи някоя дама независимо от изхода от почерпката. Ако е взел телефона на дамата или се е набутал в мждуцицието й, може да е и по- голям подарък. Дъска за рязане.Хах. Имам две сега като ги погледнах.

Гледа за празници да е с нея, но ако се случи тя да е на работа, той излиза навън от мъка и с мъка не напива и с още по- голяма мъка се весели с който е наблизо до масата. После с мъка я обвинява за главоболието си.
Ако е вече на голям зор за свирка, тя се превръща в миг в Анджелина Джоли.
Когато един мъж обича една жена, никога не бърка името й без да се поправи.
Когато един мъж бича една жена, той може и да не я чука, но не би позволил нечии скверни ръце да я пипнат. Нищо, че й оправят хрмоналния баланс. Обичаната жена трябва да дава, но само в една посока.

Когато един мъж обича една жена, никога не оставя фейсбука си отворен.

Когато една жена обича един мъж, тя му търпи простотиите и се прави на тъпа...до време.

После използва дъската за рязане.

Следва: Когато една жена обича един мъж

But I could be a devil to you
I could bite like a tarantula
Right through the skin
And leave my poison dripping
Deliciously unsuspecting
Protecting you from all harm
Except perhaps from these arms
That hold you


Да ме извиняват песнопиците на Амур. Всъщност, няма кво да ме извиняват, ами да вземат да млъкнат малко, че ми писна от абсурди.




Тагове:   Тарантула,   амур,


Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. maloumnitzi - Много готино
25.08.2011 18:01
и вярно.
цитирай
2. virginblack - ха, да не го включих
25.08.2011 20:42
ама цялата работа е драматична само от близо и в детайли, от страни е смешна. да не кажа смехотворна.
цитирай
3. virginblack - Tрабва да ми се довриш в едно
25.08.2011 22:38
nikstan написа:
virginblack написа:
ама цялата работа е драматична само от близо и в детайли, от страни е смешна. да не кажа смехотворна.




и то е , че вече никога, нищо не може да ме учуди, неочаканото отдавна ме е постигнало, а отношенията жена - мъж (или там както са двойките, тройките) са като буря в капачка от капки на нос в сравненое с останалите ни битки със себе си. Ако можем да спрем и тях, ще настане такава божествена тишина. Аз съм близо до съвършенството. :)
цитирай
4. virginblack - Aми
25.08.2011 23:34
nikstan написа:
* . Аз съм близо до съвършенството. :) ***



нирваната е когато се дигнеш високо над битовизма и когато се научиш да се обичаш. Имам и аз своите моменти ама с духовни пракитки се занимаам толкова, колкото и другите- духам и аз редом с всички, но това прави от някои добри свирачи, а от други философи (хахаха като мен) :)
цитирай
5. virginblack - Ама аз
26.08.2011 08:36
само на арфа не мога да свиря. То за това е измислен рая, сигурно там записват на 6 месечни курсове нали така, че всички на тва свирят. Ако предположим, че аз свиря на арфа и със свирнята си привлека някой грижовен градинар (щеше ми се да е моряк, който пуска котва, ама карай де) та тоя градинар грижовно полива цветенцата, маха плевелите, тори, сее семена и т.н. и ако да речем един ден стане предриемчив градинар и реши да използва част от градинката за отглеждане на канабис примерно и почне да отделя прекалено много време на канабиса а не на шушулката, то градинката запустява. Сядам и пак почвам да свиря на гайда или какъвто и да е там иструмент и идва друг, разорава канабиса, ама забива колци за домати, сменям пак и инструмента сменям и така ако я карам, те съвсем ще ме разорат хахаха. Един мъж никога не може да бъде постоянен в грижата си към градинката, както и една жена не може цял живот а свири на арфа. Сменят се и градинки и инструменти. Което е хувабото де, светът става шарен.
цитирай
6. virginblack - За метъла не позна
26.08.2011 09:36
nikstan написа:
*** . Което е хувабото де, светът става шарен. ***


Това за теб : http://www.youtube.com/watch?v=dTtFIL6LHLw&feature=related

:))
цитирай
7. virginblack - Това го гледах в твоя блог.
26.08.2011 10:40
nikstan написа:
*** http://www.youtube.com/watch?v=57wzPxT0ikk&feature=related ***

което ме размекна да се обадя на баща ми и даму кажа, че го обичам. Ккава съм мекушава. И коклко съм специална. Благодаря :)
цитирай
8. virtu - Отговорът - в моя блог !
26.08.2011 10:44
:))
цитирай
9. kite333 - Не се сърди,не е по темата,
26.08.2011 10:50
но за първи път освен на написаното от теб,се изкефих и на коментарите :))
Рядко го правиш,а харесвам като пишеш.
И коментари :)
цитирай
10. ledzeppelin - Когато един мъж обича една жена...
26.08.2011 12:42
...винаги й обяснява защо не иска да прави секс с нея - защото тя е в цикъл, защото му е горещо, защото е уморен, защото не му се занимава(или по друг начин казано - не е в настроение) или защото американския уестърн от 80-те години е изключително вълнуващ и не може да се прекъсне гледането просто така...защото е пияна, защото малко по-рано му е казала мнението си относно простотиите му и той се прави на обиден и тази именно обида се изразява в държане на пишката на достолепно разстояние от нея...защото имат гости, защото е много рано или прекалено късно, защото му се спи, защото е гладен...защото е пиян или защото още не се е напил...защото няма пари, няма работа, но няма и свободно време...защото тя е глупава и малка и не разбира(все едно има нещо кой знае колко сложно за разбиране)... и т.н. и т.н.
цитирай
11. virginblack - Aбе то
26.08.2011 13:51
ledzeppelin написа:
...винаги й обяснява защо не иска да прави секс с нея - защото тя е в цикъл, защото му е горещо, защото е уморен, защото не му се занимава(или по друг начин казано - не е в настроение) или защото американския уестърн от 80-те години е изключително вълнуващ и не може да се прекъсне гледането просто така...защото е пияна, защото малко по-рано му е казала мнението си относно простотиите му и той се прави на обиден и тази именно обида се изразява в държане на пишката на достолепно разстояние от нея...защото имат гости, защото е много рано или прекалено късно, защото му се спи, защото е гладен...защото е пиян или защото още не се е напил...защото няма пари, няма работа, но няма и свободно време...защото тя е глупава и малка и не разбира(все едно има нещо кой знае колко сложно за разбиране)... и т.н. и т.н.

когато една жена обиа един мъж, тя би следвало да разбере, че той никога не чува какво му казва, а гледа как се движи устата й. :) Следователно на мъжа не бова да е говори, а да се показва, ама тва е другата тема. :)
цитирай
12. virginblack - Целта
26.08.2011 13:52
nikstan написа:
**** Ккава съм мекушава.*****

става ясна чак накрая, ама съвсем накрая...ако меразбираш.
цитирай
13. ledzeppelin - 18
26.08.2011 14:06

мдааа...не съм сигурна,че те разбрах :)
цитирай
14. virginblack - Ясно
26.08.2011 17:20
Само едно да те питам тогава. Ако да речем съм имала търението (а вярвай имала съм го, хахахах , наколко пъти) да мина през всичките етажи и да стигна до най- горния. И вече няма на къде да се върви, аз ли бъркам, но не почва ли едно слизане вече по познатите етажи (май опт за съживяване на нещо вече преживяно). Та от там накъде? Да излезем и да се видим в каква хубава сграДа сме живели? Да, става, но само когато си тръгнем от последния етаж с достйнството да се погледнем долу и да се обърнем заедно назад, нагоре и се поздравим с това което сме имали, но видиш ли нищо не е вечно.
Дори и най красивите цветя в един момент вехнат. И до тях се раждат нови. Любовта е миг, не искам да се повтарям, но защо да се опитваме да го разтегнем като дъвка, загубила вече и свежест и еластичност?
цитирай
15. virtu - Ако не се получава ,
26.08.2011 17:29
значи не си избрала точния човек !
цитирай
16. virginblack - Aма то
26.08.2011 22:22
virtu написа:
значи не си избрала точния човек !


Ами аз моите не ги избирам, е ме налазват. Но в случая е събирателен образ от няколко и не само мои. За това си позволявам да генерализирам.
А и как се избира човек не знам.
цитирай
17. mrgreen - Не е заради пола ми. . . Но, когато ...
27.08.2011 09:53
Не е заради пола ми... Но, когато една жена обича един мъж то тя трябва да го е родила. Обратното не е в сила. Просто факти, нищо лично или нападателно.
цитирай
18. virginblack - Всъщност
27.08.2011 10:47
mrgreen написа:
Не е заради пола ми... Но, когато една жена обича един мъж то тя трябва да го е родила. Обратното не е в сила. Просто факти, нищо лично или нападателно.

заради реплика ми "Единствената безкористна любов е тази на майката към детето" бях разкъсана и от местна и западна критика. Така че не мога грам да опоннирам
цитирай
19. virginblack - Ам
27.08.2011 10:51
nikstan написа:
*** А и как се избира човек не знам. **


Питнето бепе риторично. Да не ме стока на панаир да се избираме. Ако да, а зне съм sugar cock, а лимон.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: virginblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1508026
Постинги: 391
Коментари: 1731
Гласове: 5232
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031